/post/rss/" />
چگونه یک کمپین موفق بازاریابی محتوا داشته باشیم؟
دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت ساعت 09 و 12 دقیقه و 18 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

محتوا حرف اول را می‌زند. زندگی عادی و دیجیتال هم ندارد؛ تا زمانی که چیزی برای ارائه داشته باشید زنده هستید. اگر یک کسب‌وکار آنلاین هستید محتوا اولین و مهم‌ترین تعامل شما با مخاطبان و مشتریان‌تان است. در حال حاضر، کسب‌وکارهای بزرگ تنها به انتشار محتوا در سایت بسنده نمی‌کنند. امروزه، دنیای فعال دیجیتال مارکتینگ با کمپین بازاریابیِ محتوا سروکار دارد.

کمپین بازاریابی محتوا یعنی بهره‌گیری از تمامی کانال‌ها و پتانسیل‌ها برای جذب مخاطب حداکثری فروشگاهی دارید و قصد دارید نوروز یا تابستان بازار ویژه‌ای تدارک ببینید؟


ادامه مطلب
مرتبط با: بازاریابی ,


آیا مدیر عامل باید وقت بیشتری صرف تعامل مستقیم با مشتریان کند؟
دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت ساعت 11 و 38 دقیقه و 15 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )
نتیجه تصویری برای ‪CEO AND CUSTOMER‬‏
نویسنده: Chris Ward
مترجم: مریم رضایی
اگر وجهه مدیر عامل یک شرکت بر حسی که مشتریان در مورد آن سازمان دارند اثرگذار است، آیا آن مدیر عامل باید برای مشتری دسترس‌پذیرتر باشد؟ چطور می‌توان امکان این شرایط را فراهم کرد؟
یک مدیر عامل به‌طور معمول یکسری وظایف و برنامه‌های مشخص در طول روز کاری خودش دارد. اما آیا در میان کلیه جلسات برنامه‌ریزی، کنفرانس‌ها و تصمیم‌گیری‌های استراتژیک، می‌توان از یک رهبر کسب‌وکار انتظار داشت دو ساعت یا بیشتر از روز خودش را به مشتریان اختصاص بدهد؟

ادامه مطلب
مرتبط با: مدیریت ,


 
مؤسسه خیریه بهنام دهش پور
نویسندگان
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

هدایت به بالای صفحه

پشتیبانی

تصویر استاتیك