/post/rss/" />
چرا محصولات بیشتر همیشه بهترین روش برای رشد نیست؟
دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت ساعت 14 و 29 دقیقه و 24 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )
نویسنده: Tiffani Bova
مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد
منبع: HBR 
 سال ۲۰۰۶ بود که مک‌دونالد با کاهش شدید رشد مواجه شد. این شرکت زنجیره‌ای فست‌فود ریشه مشکل خود را در منوی محدود خود می‌دید؛ بنابراین تصمیم گرفت آیتم‌های جدید بسیاری را امتحان و سرانجام تعداد محصولات خود را دو برابر کند. اما میزان فروش به سختی تغییر کرد. در نهایت در سال ۲۰۱۶، این شرکت یک رویه جدید در پیش گرفت. مک‌دونالد به اصول اولیه برگشت، آن آیتم‌های اضافی را دور ریخت و به‌جای آن پیشنهاد‌های صبحانه محبوبش را گسترش داد. در نهایت میزان فروش بالا رفت و در سال ۲۰۱۷ درآمد فروش در سطح هر رستوران ۶ درصد افزایش یافت. این امر نشان داد که آنچه مشتریان مک‌دونالد بیش از همه می‌خواستند نه یک منوی گسترده بلکه سرویس‌های صبحانه در تمام روز ( all-day ) بود.

ادامه مطلب
مرتبط با: بازاریابی ,


چگونه تیم‌تان را از تغییرات سازمانی مطلع کنید؟
دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت ساعت 10 و 00 دقیقه و 00 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )
نویسنده: Liz Kislik
مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد
منبع: HBR
 گاهی اوقات، رهبران سازمانی باید خبرهایی را به کارمندانشان بدهند که شنیدن آن برایشان دشوار است. حتی زمانی که کسب‌و‌کارها کارشان را به خوبی انجام می‌دهند نیز تغییرات سازمانی و ساختاری مورد انتظار است و تغییرات مالکیت، ساختار سازمان یا سیاست می‌تواند از طریق ایجاد احساس ترس، عصبانیت یا اندوه بر مشاغل افراد اثر بگذارد. هر یک از کارمندان با تعجب به خودش می‌گوید: «این تغییر چگونه روی من اثر می‌گذارد؟» یا این طور فرض می‌کند که «این تغییر خوب نخواهد بود! چگونه می‌خواهم کارم را انجام دهم؟»
خبرهایی مانند این می‌توانند دلهره‌آور باشند و اگر بدون برنامه‌ریزی به کارمندان منتقل شوند ممکن است اثرات منفی برجا بگذارند. اما رهبران سازمانی، با توجه به آنچه گفته خواهد شد، می‌توانند برای ارائه خبرها به کارمندان به طریقی اقدام کنند که دریافت‌کنندگان پیام، خود را به خوبی وفق دهند و با حداکثر سرعت ممکن بهبود یابند.
 
ادامه مطلب
مرتبط با: مدیریت ,


۴ شیوه تغییر مدیریت منابع انسانی در سال ۲۰۱۸
شنبه 10 شهریور 1397 ساعت ساعت 10 و 00 دقیقه و 00 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )
مترجم: علی پورقاسمی
منبع: Business news daily
برای همه شرکت‌ها، یک بخش عالی مدیریت منابع انسانی بسیار ارزشمند است. این بخش از افرادی تشکیل شده که مسوولیت رسیدگی به کارجویان، استخدام با صلاحیت‌ترین افراد و از بدو استخدام، نگهداشت افراد بااستعداد را بر عهده دارند. تاکتیک‌های مورد استفاده بخش‌های منابع انسانی برای جذب و نگهداشت کارکنان، همواره در حال تغییر است و به نظر می‌رسد که هر سال روند تازه‌ای در این زمینه ایجاد می‌شود.
 
ادامه مطلب
مرتبط با: منابع انسانی ,


کسب‌وکارها چگونه از بحران‌های اقتصادی جان سالم به در ببرند؟
چهارشنبه 7 شهریور 1397 ساعت ساعت 10 و 00 دقیقه و 00 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )


نویسنده: Alec Scott

مترجم: مریم مرادخانی

منبع: Business Queensland 

راهکارهای برون‌رفت از بحران اقتصادی

رکود اقتصادی به معنای کاهش کلی فعالیت‌های اقتصادی در یک بازه زمانی مشخص و مستمر است. رکود می‌تواند محدود به یک منطقه باشد (مثل بحران اقتصادی آسیا در اواخر دهه ۱۹۹۰) یا در مقیاس جهانی رخ دهد (بحران جهانی پایان دهه ۲۰۰۰). از مهم‌ترین ویژگی‌های رکود، افزایش بیکاری، کاهش قیمت سهام و مسکن، بی‌اعتمادی مشتریان و کاهش سرمایه‌گذاری‌هاست.

راهکارهای برون‌رفت از بحران اقتصادی

گرچه تقریبا هیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند به‌طور کامل از پیامدهای رکود در امان باشد اما اگر بدانید رکود چگونه بر کسب‌وکارتان تاثیر خواهد گذاشت، می‌توانید برای به حداقل رساندن تاثیرات آن برنامه‌ریزی کنید. شاید در این پروسه حتی بتوانید فرصت‌های جدید را شناسایی کنید.با برنامه‌ریزی، بازبینی و نظارت بر کسب‌وکارتان می‌توانید اطلاعاتی به‌دست آورید که برای ایجاد تغییرات لازم است. شما برای رسیدن به ثبات مالی چاره‌ای جز اعمال تغییرات ندارید. این اقدامات کمک می‌کند تا راحت‌تر نسبت به بحران واکنش نشان دهید و پس از پایان بحران، خود را بازسازی کنید.  برای عبور از بحران‌های اقتصادی، این نکات توصیه می‌شوند:

 

ادامه مطلب
مرتبط با: مدیریت , استراتژی ,


۶ روش برای افزایش قدرت پیش‌بینی تیم‌های بازاریابی و فروش
دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت ساعت 10 و 00 دقیقه و 00 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

نویسنده: Gianluca Bisceglie

مترجم: مریم رضایی

کسب‌وکارهایی که رشد می‌کنند، باید ایده روشنی داشته باشند از اینکه کجا هستند و کجا می‌خواهند بروند. پیش‌بینی و برآورد فروش بخشی حیاتی از برنامه‌ریزی‌های پیش‌رو است. به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار یا مدیر ارشد، ضروری است که اعداد و ارقام مربوط به فصل‌های آینده را بدانید.

باید درک دقیقی از ارزش معاملاتی که در پایپ‌لاین فروش (مجموعه اقداماتی که یک نماینده فروش باید پشت سر هم طی کند تا مشتری بالقوه را به مشتری حتمی تبدیل کند) انجام می‌شوند، داشته باشید. هر ماه چند قرارداد جدید به سرانجام می‌رسد؟ ارزش این معاملات چقدر است؟ آیا در مسیر هدف حرکت می‌کنید یا نیاز به انجام اصلاحات دارید؟برآورد موثر، شما را در پایپ‌لاین فروش و بازاریابی مطمئن می‌کند. به هر حال، تحقیقات «انجمن مدیریت فروش» آمریکا دریافته که تنها ۴۴ درصد مدیران معتقدند مدیریت پایپ‌لاین موثر است. برعکس، شرکت‌هایی که فرآیند برآورد رسمی‌تری را اجرا می‌کنند، ۲۸ درصد درآمد بیشتری نسبت به رقبا به دست می‌آورند.

  

ادامه مطلب
مرتبط با: بازاریابی ,




 
مؤسسه خیریه بهنام دهش پور
نویسندگان
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

هدایت به بالای صفحه

پشتیبانی

تصویر استاتیك