/post/rss/" />
اول بازاریابی بعد نام تجاری
یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت ساعت 03 و 25 دقیقه و 27 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

منبع:شنبه مگ

هدف بسیاری از کسب‌وکارهای امروزی که پا به عرصه وجود می‌گذارند، تبدیل شدن به برندی معتبر و شناخته‌شده است، به طوری که تنها نام آن برند مصرف‌کنندگان را به سوی خرید محصولات آن جلب کند، اما به خاطر داشته باشید که تنها از راه بازاریابی موفق می‌توان به نام تجاری مورد نظر خود دست یافت. در این گزارش تلاش می‌کنیم به بیان تفاوت بین دو مفهوم بازاریابی و نام تجاری بپردازیم و به چند اشتباه رایجی که در زمینه برند شدن وجود دارد، اشاره کنیم. 


ادامه مطلب
مرتبط با: برند ,


چگونگی انتخاب و عملکرد بازرسان در شرکت‌های تجاری
شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت ساعت 03 و 16 دقیقه و 10 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

روزنامه دنیای اقتصاد  

احمد پنجه‌پور 

وکیل پایه یک دادگستری 

Ahmad.panjehpour@gmail.com 

شرکت‌های تجاری از زمان ثبت خود مرتبا نیاز به بازرسی دارند. شاید این بدیهی‌ترین چیزی باشد که بتوان راجع به شرکت‌های تجاری بیان کرد. چه اینکه تنها کافی است سهامداران، برای مدتی کوتاه، آن هم در زمانی که شرکت در حال ارتقا و پیشرفت و کسب درآمد مالی فراوان است، از میزان دارایی و درآمد‌ها و مخارج شرکت بی‌اطلاع باشند. در این زمان است که هر فرد فرصت‌طلبی می‌تواند در نمودار درآمدی شرکت دخل و تصرف و به حساب‌ها و دارایی شرکت که در واقعا مختص به سهامداران است، دست اندازی کند. 


ادامه مطلب
مرتبط با: حقوق تجارت ,


کانال تلگرام Mba-Farda
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت ساعت 05 و 39 دقیقه و 44 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )
با عضویت در کانال تلگرام Mba-Farda از جدیدترین مقالات بارگزاری شده در وبسایت  مطلع شوید.



حقیقتی ترسناک در مورد بقای شرکت‌ها
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت ساعت 03 و 09 دقیقه و 32 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

روزنامه دنیای اقتصاد

منبع: HBR

مترجم: صابر نوعی 

یکی از‏ آمارهایی که دائما در کنفرانس‌ها مورد بحث قرار می‏گیرد، این است که‏ 80 درصد‏ شرکت‌هایی که قبل از سال 1980 وجود داشتند، دیگر وجود ندارند‏ و احتمالا 17 درصد دیگر نیز تا 5 سال آینده وجود نخواهند داشت. ویجی گاوین داراخان، استاد دانشگاه دارتموث، تفسیرهای متفاوتی را از این موضوع شنید، تا جایی‌که سرانجام خودش تصمیم گرفت از آن استفاده کند. البته او نمی‌دانست که آیا این موضوع درست است یا نه و اگر درست است چرا.‏ بنابراین او و همکارش آنوپ سریواستاوا تصمیم گرفتند نگاه دقیق و موشکافانه ‏تری به موضوع بقای شرکت‌ها داشته باشند. 


ادامه مطلب
مرتبط با: مدیریت ,


تزریق دستاورد چینی به رگ‌های جهان
سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت ساعت 03 و 12 دقیقه و 25 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

هواوی که عموم ایرانیان آن را به عنوان شرکت چینی تولید‌کننده گوشی موبایل می‌شناسند، یک کمپانی چند‌ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارائه خدمات است. با این حال در مختصات کشور ما، گوشی موبایل هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه هواوی پررنگ‌تر است. بنا بر آنچه وب‌سایت اکونومیست می‌نویسد، هواوی در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده سرویس‌های ارتباطی در جهان است. این برند چینی در سال ۱۹۸۷ توسط رن ژنگفی پایه‌گذاری شد و به عنوان تولید‌کننده تجهیزات مخابراتی کار خود را شروع کرد. مجموعه هواوی امروزه بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر کارمند دارد. آمار جالب توجه اینجاست که حدود نیمی از این افراد در بخش‌های مختلف تحقیق و توسعه شرکت مشغولند. بخش تحقیق و توسعه هواوی در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه فعال است و فعالیت آن حاکی از این واقعیت است که هواوی به کاری فراتر از تولید تلفن‌های هوشمند و ارزان‌قیمت مشغول است. 


ادامه مطلب
مرتبط با: شركت های موفق ,




 
مؤسسه خیریه بهنام دهش پور
نویسندگان
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

هدایت به بالای صفحه

پشتیبانی

تصویر استاتیك