/post/rss/" />
پنج استراتژی کارآمد برای تعریف درست هشتگ
چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت ساعت 02 و 33 دقیقه و 16 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

منبع:شنبه مگ

نباید قدرت  یا برچسب را در تبلیغات دنیای امروز از نظر دور داشت. هشتگ‌ها در همه‌جا هستند؛ از پست‌های توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام گرفته تا بیلبوردها و تبلیغات تلویزیونی. بنابراین رعایت اصول دقیق انتخاب یک هشتگ، می‌تواند در روند بازاریابی و نتایج آتی آن بسیار تأثیرگذار باشد.

 نوآوری، متمایز‌بودن و در عین حال متناسب‌بودن محتوای یک هشتگ با مطلب مربوط به آن، از جمله مهم‌ترین اصولی هستند که یک بازاریاب مجازی باید در انتخاب هشتگ، آنها را رعایت کند. حضور گسترده‌ای که رسانه‌های مجازی در زندگی مردم جهان پیدا کرده‌اند، آنها را به ابزاری قدرتمند جهت انجام فعالیت‌های تبلیغاتی تبدیل کرده است، به طوری که امروزه بسیاری از کسب‌وکارهای جهان، از برندهای معروف گرفته تا کسب‌وکارهای کوچک خانوداگی، رسانه‌های اجتماعی را به عنوان یک ابزار قدرتمند، کم‌هزینه و آسان در دسترس خود داشته و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های بازاریابی خود را از این طریق انجام می‌دهند. در این میان، هر چقدر بیشتر با شیوه‌های اصولی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی آشنا باشیم، مطمئنا موفقیت چشمگیرتری را در آینده تجربه خواهیم کرد. به همین منظور نیز در این گزارش به روند انتخاب هشتگ و اصول اصلی برای تعیین آن در رسانه‌های اجتماعی می‌پردازیم. بی‌تردید رعایت اصول زیر و آشنایی با نحوه انتخاب صحیح هشتگ، در روند بازاریابی تأثیر مثبتی خواهد داشت: 

 

ادامه مطلب
مرتبط با: بازاریابی ,


چه کنید تا کارکنان به شما احترام بگذارند؟
سه شنبه 28 دی 1395 ساعت ساعت 03 و 27 دقیقه و 55 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

روزنامه دنیای اقتصاد 

منبع: entrepreneur

نویسنده: استاش والش 

مترجم: سیدحسین علوی لنگرودی

 

آرزوی هر مدیری است که بر کارکنانش تاثیر بگذارد تا به اهداف مورد نظر سازمان تحت رهبری او دست یابند و از سویی دیگر مورد احترام افرادش نیز باشد. به عبارت بهتر، تاثیر گذاشتن بر افراد و مورد احترام آنها بودن دو روی یک سکه و علت و معلول همدیگر هستند و تحقق اهداف و آرمان‌های سازمانی را تسهیل و تسریع می‌کنند. البته ترکیب این دو، امری دشوار و پیچیده است که دارای ظرافت‌ها و چالش‌های خاص خود است، چراکه تاکید زیاد مدیران بر دستیابی به اهداف مقرر در بسیاری از موارد موجب رنجش کارکنان و ایجاد کدورت بین مدیران و کارکنان می‌شود و روابط را خدشه‌دار می‌سازد. با این همه یکی از هنرهای مدیران بزرگ و موفق این است که به هر دوی این دو ایده‌آل‌ها به‌طور همزمان دست یافته‌اند و در این مسیر اصول و راهکارهایی را مورد توجه داشته‌اند که در این مطلب به آنها پرداخته خواهد شد. 


ادامه مطلب
مرتبط با: مدیریت ,


جالب‌ترین استارت‌آپ‌های جهان در سال 2016
دوشنبه 27 دی 1395 ساعت ساعت 02 و 58 دقیقه و 54 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

روزنامه دنیای اقتصاد

منبع: CNBC

مترجم: مریم رضایی


با اینکه شروع سال 2016 برای برخی استارت‌آپ‌های فعال و تثبیت‌شده با دشواری‌هایی همراه بود، اما در همین سال استارت‌آپ‌هایی نیز با حوزه فعالیت‌های مختلف در کشورهای مختلف شکل گرفتند. دامنه فعالیت این استارت‌آپ‌ها بسیار متنوع است و از ارائه راهکارهایی برای تشخیص زودهنگام سرطان تا استفاده از هوش مصنوعی برای دریافت راهنمایی‌های ورزشی و تغذیه‌ای مناسب را دربرمی‌گیرد. با تعدادی از این استارت‌آپ‌های مبتکر آشنا می‌شویم.


ادامه مطلب
مرتبط با: شركت های موفق ,


4 استراتژی اشتباه در ساخت برند
یکشنبه 26 دی 1395 ساعت ساعت 02 و 52 دقیقه و 49 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

روزنامه دنیای اقتصاد 

منبع: entrepreneur

مترجم: مریم لقمانی

 اولین شغل من كارمند فروش بوده است که هر روز درگیر آن بودم. من در کارم با کامپیوتر و سیستم کار نمی‌کردم و نگران «ساخت برند» نبودم. اما شغل دوم (و کنونی) من متفاوت است. در این شغل درگیر نوشتن، صحبت کردن با کل دنیا و مشاوره با شرکت‌ها هستم. در ابتدا چیزهای زیادی برای یادگرفتن وجود داشتند و برای شروع، درباره اینکه چگونه یک برند را ایجاد كنم، مقالات زیادی خواندم. تصور من این بود: اگر برندی نداشته باشم پس شغلی ندارم. متاسفانه، در این آموزش‌ها برخی توصیه‌های بد و اشتباه دریافت کردم که به تلاش‌های من در مسیر رویایی كسب‌وكارم لطمه زد. امروزه نیز مربیان و دوره‌های آموزشی مختلفی را می‌بینم که هنوز هم توصیه‌های برندسازی وحشتناکی را آموزش می‌دهند. در مقابل این توصیه‌های اشتباه، دو عامل اعتبار و ارتباط، استراتژی‌هایی هستند که به‌کار می‌گیرم و در حال حاضر هم از نظر من این بهترین راه برای ایجاد یک برند است. در ادامه چهار استراتژی برندسازی که به ظاهر خوب هستند، اما در نهایت هیچ کمکی به شما نمی‌کنند، عنوان می‌شود: 


ادامه مطلب
مرتبط با: برند ,


چگونه تیم فروش‌تان را برای جهانی شدن آماده کنید؟
شنبه 25 دی 1395 ساعت ساعت 02 و 46 دقیقه و 58 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

روزنامه دنیای اقتصاد 

منبع: entrepreneur

نویسنده: Josh Turner

 مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد 

دیگر همه کسب‌و‌کارهای کوچک، فروشگاه‌های به ارث رسیده به ما نیستند. اکنون بسیاری از آنها اینترنت-محور شده‌اند؛ پدیده‌ای جهانی با مشتریانی در سراسر جهان.در حقیقت، 58 درصد کسب‌و‌کارهای کوچک، مشتریان بین‌المللی دارند و 72 درصد آنها بر گسترش پایگاه مشتریان بین‌المللی خود پیش از پایان سال 2016 تمرکز می‌کنند. اما این امر چیزی بیش از یک تعهد ساده برای رشد پتانسیل شرکت شما، برای سودآوری از توسعه جهانی است. به‌عنوان مثال، گرچه اکثر شرکت‌ها اهمیت تفاوت‌های زبانی را می‌دانند؛ اما در اکثر مواقع، دیگر موارد مهم نادیده گرفته می‌شوند. اگر می‌خواهید از یک پایگاه مشتری بین‌المللی سود ببرید، باید تیم‌های فروش خود را به تیم‌هایی ناب و باهوش تبدیل کنید و به سوی ماشین‌های جهانی محرک درآمد سوق بدهید. در اینجا سه قدم برای این کار را بیان کرده‌ایم:

 

ادامه مطلب
مرتبط با: بازاریابی ,




 
مؤسسه خیریه بهنام دهش پور
نویسندگان
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

هدایت به بالای صفحه

پشتیبانی

تصویر استاتیك