/post/rss/" />
برندینگ B2B رمز موفقیت کسب‌وکار بین شرکتی
شنبه 28 آذر 1394 ساعت ساعت 03 و 07 دقیقه و 44 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

روزنامه دنیای اقتصاد 

علی فاضلی

مدیر توسعه بازار شرکت تام ایران خودرو
«برند» در سال‌های دور نشانی بود برای شناسایی اسب‌ها در کارزار و میادین مسابقه اما امروزه به‌عنوان یک موضوع کلیدی در بازاریابی و فروش شناخته می‌شود. کلمه «برند» در بازار بین تولیدکننده و مصرف‌کننده نهایی یا همان بازار محصول نهایی (B2C Market) کلمه‌ای شناخته شده است درحالی‌که در بازار کسب‌وکار بین شرکت‌ها (B2B Market) کمتر شناخته شده است که این امر می‌تواند ناشی از همان نحوه استفاده از آن در گذشته‌های دور باشد، اما واقعیت این است که برند و برندینگ در فضای اقتصادی بین کسب‌وکارها (Business To Business) نیز وجود دارد خواه محصول مورد معامله کالا باشد خواه خدمات. بنابراین تلاش می‌شود تا ضمن تشریح برندینگ بین شرکتی یا B2B Branding درباره ابعاد مختلف آن و راهکارهای جاری‌سازی‌اش صحبت کنیم. 

ادامه مطلب
مرتبط با: برند ,


چگونه تصمیم‌هایی را که با آن مخالفید مدیریت کنید
یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت ساعت 03 و 29 دقیقه و 21 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

روزنامه دنیای اقتصاد 

نویسنده: Alison Green

مترجم: مریم رضایی 

این ستون ارائه‌دهنده دیدگاهی نوین برای خدمات مشاوره مدیریتی به افراد و سازمان‌ها است كه توسط متخصصان این حوزه پاسخ داده می‌شود. شما می‌توانید پرسش‌های خود را به modiran@den.ir ارسال فرمایید و منتظر پاسخ ما باشید.


***

من سرپرست واحدی در یک آژانس دولتی هستم که با دردسرهای مالی و مدیریتی جدی مواجه است. مدیران ارشد شرکت این روزها به تصمیمی فکر می‌کنند که می‌تواند تاثیری منفی در حوزه من داشته باشد.


ادامه مطلب
مرتبط با: مدیریت ,


مدیریت طراحی و چیدمان فضای فروشگاهی
سه شنبه 17 آذر 1394 ساعت ساعت 03 و 03 دقیقه و 52 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

نویسنده: صونا ولی‌پور

مدیریت طراحی و چیدمان فضاهای فروشگاهی، یکی از مهم‌ترین نکات مدیریت در صنعت خرده‌فروشی است. یک شرکت خرده‌فروشی، ارتباط با مشتریان خود را در فروشگاه‌هایش آغاز می‌کند و البته، همان‌جا است که باید برای حفظ و بهبود این رابطه بکوشد.  
فضایی که یک شرکت خرده‌فروشی در فروشگاه‌هایش ایجاد می‌کند، باید مشتری را درگیر خرید کند؛ اما چرا بسیاری از خرده‌فروش‌ها، سرمایه‌گذاری در طراحی هوشمندانه فضاهای فروشگاهی خود را هزینه‌ای غیرضروری می‌پندارند؟ آیا برایتان پیش آمده که با اشتیاق، پا در فروشگاهی بگذارید که پیش‌تر با تبلیغات بسیار با آن آشنا شده‌اید و وقت ورود، بخش عمده‌ای از آن اشتیاق را در مواجهه با فضایی کسالت‌بار از دست بدهید؟ خرده‌فروشان موفق جهان، اهمیت این موضوع را مدت‌ها است که دریافته‌اند و منابع بسیار، صرف این می‌کنند که در مواجهه با مشتریان در فروشگاه‌هایشان موفق باشند.

ادامه مطلب
مرتبط با: بازاریابی ,


راهکارهایی ساده و قدرتمند برای تقویت زبان بدن
دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت ساعت 02 و 27 دقیقه و 20 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

سیدمحمد اعظمی‌نژاد

رئیس کمیته آموزش و پژوهش-انجمن مدیریت ایران

منبع: forbes

زبان بدن نقشی کلیدی در ارتباطات موثر یک رهبر سازمانی ایفا می‌کند. زبان بدن گاه می‌تواند یک عامل آسیب‌زننده جدی یا یک تقویت‌کننده قوی برای رهبری شما در سازمان باشد. در این نوشتار راهکارهایی ساده و تاثیرگذار برای تقویت زبان بدن به‌عنوان یک مزیت رقابتی غیرکلامی معرفی می‌شود.


ادامه مطلب
مرتبط با: آزاد ,


اهداف جسورانه شرکت را با استراتژی آن هماهنگ کنید
یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت ساعت 02 و 49 دقیقه و 50 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

مترجم: مریم رضایی

منبع:HBR 
آیا شرکت شما ناخودآگاه هدفی تعیین کرده که احتمال موفقیت آن تنها یک در 20 باشد؟
این اتفاق می‌تواند به راحتی رخ دهد که به‌صورت بالقوه عواقبی جدی دارد. تعیین اهداف‌ عملکرد مالی که بیش از حد جسورانه هستند، می‌تواند باعث شود حتی بهترین تلاش‌ها بی‌فایده بمانند و کارمندان دلسرد شوند. بدتر از آن، افراد در تلاش برای دستیابی به اهداف غیرواقعی، ممکن است احساس کنند که باید کار را سرسری انجام دهند یا گرفتار رفتارها و حتی تفکرات غیراخلاقی و غیرقانونی ‌شوند که باز هم بی‌میلی آنها نسبت به کاری که انجام می‌دهند را به دنبال دارد. به هر حال، تعیین اهداف به شدت محافظه‌کارانه هم جایگزین مناسبی نیست، چون منجر به قراردادهای غیرسودده می‌شود، کارمندان را بی‌انگیزه می‌کند و اتهام رقابت‌های مخرب را مطرح می‌کند. 

ادامه مطلب
مرتبط با: مدیریت ,


 
مؤسسه خیریه بهنام دهش پور
نویسندگان
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

هدایت به بالای صفحه

پشتیبانی

تصویر استاتیك

ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو