/post/rss/" />
اهمیت بازاریابی اینترنتی در سوددهی شرکت‌ها
شنبه 22 اسفند 1394 ساعت ساعت 03 و 58 دقیقه و 17 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

روزنامه دنیای اقتصاد  

مترجم: سید ساجد متولیان
منبع: Entrepreneur
بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها نسبت به اهمیت خلق محتوای دست اول و جدید برای وب‌سایت‌شان آگاه هستند و از این کار، بهبود فروش و خدمات‌رسانی به مشتریان و افزایش آگاهی در مورد برندشان را دنبال می‌کنند. اما همه صاحبان این کسب‌وکارها اطلاع ندارند که برای خلق محتوا به یک راهبرد سنجیده و سازمان‌یافته نیاز است.



ادامه مطلب
مرتبط با: بازاریابی ,


راهکاری برای مدیریت زمان در استفاده از شبکه‌های اجتماعی
یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت ساعت 03 و 37 دقیقه و 02 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

مترجم: مریم مرادخانی

نویسنده: هیو مک‌گوایر
 منبع: HBR
امروزه به لطف وجود اینترنت به سادگی به خیل عظیمی از اطلاعات دسترسی داریم. کافی‌است کلیک کنید و وارد یک دنیای بی‌پایان شوید. من هم مثل خیلی از شما جذب وبسایت‌هایی چون ویکی‌پدیا، پادکست، فیسبوک، توییتر، یوتیوب و ایمیل می‌شوم. گرچه امروزه اطلاعات فراوان است اما این همیشه به نفع ما نیست. وفور اطلاعات گاهی به ما آسیب می‌رساند.  چند ماه پیش احساس کردم دارم در دریایی از این اطلاعات غرق می‌شوم. 

ادامه مطلب
مرتبط با: مدیریت ,


چگونه از دخالت همه سهامداران در مدیریت جلوگیری کنیم؟
شنبه 15 اسفند 1394 ساعت ساعت 04 و 38 دقیقه و 05 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

روزنامه دنیای اقتصاد 

ساسان قاسمی، علی صمیمی
گروه مشاوران سرآمدی آلا
ala.ir
مشاور عزیز، 
شرکتی هستیم خدماتی که طی 4 سال از 5 نفر به 50 نفر رسیده‌ایم و رشد بالایی داشته‌ایم. مشکل بزرگی که در سازمان ما وجود دارد این است که 5 سهامدار اصلی خود از مدیران شرکت بوده و درگیر کار اجرایی شده‌اند و متاسفانه مدیریت سازمان دچار مشکل شده است؛ به این معنی که آنها نمی‌توانند تفاوت بین سهامداری و مدیریت اجرایی را درک کنند. در صورت امکان راهنمایی بفرمایید چه باید کرد؟

ادامه مطلب
مرتبط با: مدیریت ,


چگونه می‌توان «مشتری‌مداری» را به یک فرهنگ تبدیل کرد؟
شنبه 8 اسفند 1394 ساعت ساعت 02 و 49 دقیقه و 32 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

روزنامه دنیای اقتصاد

 نویسنده: PEGGY MORROW
مترجم: مصطفی خدایگان
 یکی از ویژگی‌های برجسته مدیران برتر آن است که این افراد هوشمند، در فرآیند آنالیزهایی که به‌طور مداوم از رویدادها، برنامه‌ها و خدمات شرکت‌شان صورت می‌دهند، مرتبا چگونگی کیفیت خدمات عرضه شده به مشتریان، از سوی کارکنان خود را مورد سنجش و ارزیابی قرار داده و به‌خوبی واقفند که نتایج این ارزیابی‌ها باید در دسترس همه قرار گیرد و بدون در نظر گرفتن سطح فکری افراد، آنها را قابل فهم سازند. تمام افراد سازمان باید برای آنچه مشتری می‌خواهد، تلاش کرده و در این مورد تا حد امکان وسواس به خرج دهند.

ادامه مطلب
مرتبط با: مدیریت ,


چرا برندی در مقیاس جهانی نداریم؟
شنبه 1 اسفند 1394 ساعت ساعت 02 و 13 دقیقه و 28 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

روزنامه دنیای اقتصاد 

محمدحسین جبل‌عاملی
مشاور و مدرس برندینگ و عضو کمیسیون برند سازمان توسعه تجارت ایران
حال که به لطف خدا در دوران پساتحریم قرار گرفته‌ایم می‌توانیم به رویای نه‌چندان دور تسخیر بازارهای جهانی فکر کنیم. رویایی که شاید خیلی هم دور از ذهن نباشد. اینکه به‌طور بالقوه ما می‌توانیم این دستاورد را داشته باشیم و امکان‌پذیر است زیرا پتانسیل‌های بالایی در کشور ما وجود دارد، اما چطور می‌شود که تا به حال این‌گونه نشده است؟


در دوران تحریم کاسبان تحریم و سوداگران بسیاری از اجناس خارجی را با دور زدن تحریم‌ها وارد ایران می‌کردند ولی آیا در دوران تحریم کالاهای ما نیز به کشورهای دیگر قاچاق می‌شد؟ 

ادامه مطلب
مرتبط با: برند ,


 
مؤسسه خیریه بهنام دهش پور
نویسندگان
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

هدایت به بالای صفحه

پشتیبانی

تصویر استاتیك

ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو | Buy Website Traffic