/post/rss/" />
مشتریان خود را همانند اف‌بی‌آی (FBI) تعقیب کنید!
شنبه 24 بهمن 1394 ساعت ساعت 03 و 39 دقیقه و 17 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

منبع:  دوماهنامه توسعه مهندسی بازار

بسیاری از مدیران اجرایی 10 هدف و مشتری اصلی را برای دپارتمان‌های فروش خود مشخص نکرده‌اند!
اف‌بی‌آی (FBI)، اداره تحقیقات فدرال، پلیس فدرال آمریکا، معروف است به پیگیری مجرمان. وظیفه نیروهای اف‌بی‌آی نیز آن است که با بهره‌مندی از ابزارهای گوناگون و آرشیو و بایگانی منظم مجرمان را جلب و دستگیر سازند.

پیگیریی مستمر و مداوم در پرتو پردازش اطلاعات، این سازمان را در اذهان جامعه جهانی به‌عنوان نیرویی پیگیر ترسیم می‌کند.
اثر حاضر با اغماض بر این باور استوار است که اگر سازمان‌ها و بنگاه‌های بزرگ، کوچک و متوسط همان روش‌های اف‌بی‌آی را به کار بندند تا مشتریانی را جذب کنند، قطعا درآمد سرشاری خواهند داشت. می‌پرسید روش‌های اف‌بی‌آی کدامند؟
برای اطلاع بیشتر بهتر است این اثر کوتاه را بخوانید تا به روش‌هایی پی ببرید که اف‌بی‌آی همواره برای جلب مجرمان از آن سود جسته و البته با پیروزی‌های فراوانی روبه‌رو شده است. 

ادامه مطلب
مرتبط با: بازاریابی ,


روش‌هایی برای کارآمدسازی برنامه توسعه مدیران
شنبه 17 بهمن 1394 ساعت ساعت 02 و 26 دقیقه و 25 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

نویسنده: Karen Schmidt

مترجم: مریم رضایی
منبع: IIDM
تربیت مدیران تاثیرگذار وظیفه مهمی است که باید به صورت موثر و کارآمدی انجام شود. با توجه به اینکه مدیران ناظر (به‌خصوص بر کار تولید) که اصطلاحا به آنها مدیران «خط مقدم» گفته می‌شود، 60 درصد مدیران سازمان‌ها را تشکیل می‌دهند و مستقیما بر 80 درصد نیروی کار نظارت می‌کنند، ضروری است طرح هوشمندانه‌ای برای تربیت و توسعه افرادی که چنین نقش مهمی دارند تهیه شود.
وقتی تحقیقات در مورد منابع انسانی و تعهد کارمندان را در موسسات معتبری مانند گالوپ می‌خوانید، متوجه می‌شوید که مهم‌ترین فاکتور در عملکرد کارمندان رابطه مستقیم آنها با مدیران و رهبر تیم‌شان است. به عبارت دیگر، اگر قرار باشد کارمندی از شرکتی برود، شرکت را ترک نمی‌کند، بلکه مدیر خود را ترک می‌کند.

ادامه مطلب
مرتبط با: مدیریت ,


گاهی از کار فاصله بگیرید
شنبه 10 بهمن 1394 ساعت ساعت 03 و 28 دقیقه و 33 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )

روزنامه دنیای اقتصاد

مترجم: مریم مرادخانی
منبع:hbr
هنوز از تابستان باقی مانده، فصلی که برای بسیاری از ما یادآور خاطرات دوران کودکی است، دورانی که بی دغدغه تمام طول روز را کنار دوستان خود به بازی کردن می‌گذراندیم.
اما حالا که دیگر کودک نیستیم به نظر می‌رسد که تجربه آن روزها هر روز از ما دورتر و دورتر می‌شود. مهم نیست که اهل کجا هستید و به چه کاری مشغولید چرا که هر کجای این دنیا که باشید، اگر شغل شما آزاد نباشد، احتمالا مرخصی گرفتن یکی از مشکلات مشترک میان شما و همه شاغلان دنیاست. 
در دنیایی که تکنولوژی در آن حرف اول را می‌زند و مردم بیش از هر زمان دیگری با یکدیگر در ارتباطند، حتی اگر هم بتوانید مرخصی بگیرید، اینترنت و لپ‌تاپ و تلفن‌های هوشمند نمی‌گذارند فارغ از دغدغه‌های کاری، تنها به تفریح بپردازید. تحقیقات نشان داده که بسیاری از مردم آمریکا حتی در دوران مرخصی خود نیز مشغول کار هستند. اما این مشکل تنها محدود به آمریکا نیست.

ادامه مطلب
مرتبط با: آزاد ,


چه زمانی تخفیف دادن، ایراد ندارد؟
شنبه 3 بهمن 1394 ساعت ساعت 03 و 30 دقیقه و 07 ثانیه | نوشته ‌شده به دست بهرام سعدیان | ( نظرات )


منبع: کتاب تجارت کردن با قلب
نویسنده: پرستون بیلی
مترجم: مهدی نیکوئی
پرستون عزیز، 
گاه افرادی به ما مراجعه می‌کنند که بودجه محدودی دارند و نمی‌توانند از پس هزینه خدمات ما برآیند. در این مواقع وسوسه می‌شوم که سفارش‌های کاری آنها را با قیمتی کمتر از نرخ معمول انجام دهم. آیا شما، کارهای خود را با تخفیف ارائه می‌دهید؟
با احترام
زیبایی در تخفیف است


ادامه مطلب
مرتبط با: بازاریابی ,


 
مؤسسه خیریه بهنام دهش پور
نویسندگان
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

هدایت به بالای صفحه

پشتیبانی

تصویر استاتیك

ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو | Buy Website Traffic